مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 09:202019-01-23بين الملل

روسیه: ارتش سوریه حمله گسترده جبههالنصره در ادلب را ناکام گذاشت


وزارت دفاع روسیه از مقابله ارتش سوریه با حمله گسترده گروه تروریستی جبهه النصره به پایگاه های این ارتش در استان ادلب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی سولوماتین، رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت، جبهه النصره همزمان به پایگاه های نیروهای دولت سوریه در دو منطقه ابوالضهور در شرق ادلب واقع در شمال سوریه و ابوشرجی حمله کرد.

وی تصریح کرد، تشکیلاتی متشکل از 150 تا 200 نیروی مسلح در هر یک از دو محور مستقر بودند که با 15 تا 20 خودروی حامل سلاح های سنگین قصد تجاوز به پایگاه های ارتش سوریه را داشتند.

سولوماتین افزود، تروریست ها توانستند به خطوط دفاعی ارتش سوریه به عمق یک و نیم کیلومتر نفوذ کنند و سپس ارتش با پشتیبانی جنگنده ها و توپخانه با آنها مقابله کرده و با وارد کردن خسارت های سنگین آنها را به پشت خط تماس عقب راند.

وی ادامه داد، این مرکز با طرف ترکیه ای برای اطلاع از وضعیت در منطقه حمله تماس برقرار کرد.

منابع نظامی در اطراف منطقه مذکور نیز اعلام کردند، از زمان توافقنامه منعقد شده میان روسیه و ترکیه در چند ماه پیش این حمله جبهه النصره گسترده ترین حمله است.

همچنین همزمان حمله ای در حومه غربی حلب آغاز شده و همچنان درگیری ها در حومه جنوبی حماه متصل به حومه ادلب ادامه دارد که طی چند روز اخیر شاهد فعالیت چشمگیر جنگنده های روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ارتش سوریه حمله گسترده جبههالنصره در ادلب را ناکام گذاشت

روسیه: ارتش سوریه حمله گسترده جبههالنصره در ادلب را ناکام گذاشت