مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 08:252019-01-23بين الملل

سوریه تهدید کرد فرودگاه تل آویو را بمباران می کند


نماینده دائم سوریه در شورای امنیت نسبت به بمباران فرودگاه تل آویو در سایه عدم پاسخ بین المللی به حملات خصمانه اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در شورای امنیت در سخنرانی خود در برابر این شورا تهدید کرد که در صورتی که شورای امنیت تدابیر لازم برای توقف تجاوزات مکرر اسراییل به خاک سوریه را لحاظ نکند کشورش نیز از حق قانونی اش در دفاع از خود استفاده می کند، واکنش به تجاوز اسراییل علیه فرودگاه بین المللی دمشق مقابله به مثل و بمباران فرودگاه تل آویو خواهد بود.

جعفری تاکید کرد: بمباران اسراییل نقض علنی قانون بین المللی، منشور سازمان ملل و قطعنامه های مربوطه شورای امنیت محسوب می شود و به منزله اخلال در ماموریت نظارت سازمان ملل است که مشروعیت رویکرد سازمان ملل را از بین می برد.

نماینده سوریه خاطرنشان کرد، این حملات و تجاوزارت رخ می دهند چون شورای امنیت به خوبی به وظیفه اش عمل نکرده چون آمریکا حمایت نامحدود صورت می دهد و هیچ مواخذه ای در کار نیست حتی صوری.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این مقام سوری به حمایت اسراییلی ها از گروه های تروریستی اشاره کرد که از سوی شورای امنیت به دلیل حمایت سه کشور غربی و شهادت های جعلی محکوم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه تهدید کرد فرودگاه تل آویو را بمباران می کند

سوریه تهدید کرد فرودگاه تل آویو را بمباران می کند