مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 06:102019-01-23ورزشي

دبیر فدراسیون دوومیدانی: همه انعطاف را با حدادی خواهیم داشت


هاشم صیامی می گوید که فدراسیون در بحث مربی ورزشکاران هیچ مشکلی ندارد و هزینه های مربی، اردو، صبحانه، نهار، شام و کلیه ایاب و ذهاب با فدراسیون است.

- هاشم صیامی در گفت و گو با ایسنا، در مورد اوضاع و شرایط اردو و مربی احسان حدادی اظهار کرد: کیهانی دستور داده است که تحت صحبت ها و بحث هایی که انجام شده کارها پیش رود.

همین امروز من با احسان حدادی چند باری تماس گرفتم اما پاسخ نداد، قطعا در تمرین بوده اما می خواهم بگویم که ما می خواهیم او بیاید تا کارهایش انجام شود.

انءشاالله حدادی باید بیاید و با کیهانی صحبت کند تا مشخص شود که اردوها در ایران برگزار می شود یا مدتی را می خواهد به خارج از کشور برود.

باید در این رابطه با خود رییس فدراسیون به نتیجه برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی حدادی با همان ماهی 100 میلیون بسته خواهد شد، گفت: من دقیق نمی دانم، اما چیزی که کیهانی گفته است قطعا انجام خواهد شد، البته من نمی دانم شاید بخواهد بیشتر هم اختصاص بدهد اما طبق چیزی که بحث اش هست رییس فدراسیون در خصوص ادامه تمرینات احسان حدادی همه انعطاف را انجام خواهد داد تا او تمریناتش را به خوبی پیگیری کند.

صیامی در خصوص شرایط و قرارداد حسن تفتیان دونده سرعتی تیم ملی نیز گفت: در خصوص تفتیان هم با ماساژور و هم با چراغی مربی اش قرارداد بسته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر فدراسیون دوومیدانی: همه انعطاف را با حدادی خواهیم داشت

دبیر فدراسیون دوومیدانی: همه انعطاف را با حدادی خواهیم داشت