مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 23:362019-01-22سياسي

رویکرد اصلی آموزش و پرورش افزایش مشارکت مردمی و تقویت نقش مردم در اداره امور است


معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردمی است و هرمزگان در این عرصه بهترین عملکرد را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی زینی وند عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: برابر ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان از حیث عملکرد محتوایی و اجرایی در سطح استان های کشور به عنوان استان برتر انتخاب و لوح تقدیر مشترک وزرای آموزش و پرورش و کشور به استاندار هرمزگان در جایگاه رییس شورا و مدیرکل آموزش و پرورش استان در جایگاه دبیر شورا اهدا شد.

وی با بیان اینکه حمایت استاندار هرمزگان از مصوبات شورا شایسته تحسین است، افزود: همگرایی و همدلی و تعامل کم نظیری را در شورای آموزش و پرورش هرمزگان شاهد هستیم که این مهم زمینه موفقیت های آموزش و پرورش در ارتقاء شاخص ها را به دنبال داشته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در راستای مصوبات شورای آموزش و پرورش هرمزگان، وزارت آموزش و پرورش پشتیبانی و حمایت های لازم را دارد و به تکمیل مصوبات کمک خواهد کرد.

  زینی وند در همین راستا با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در خصوص ارائه زمین به متقاضیان مدارس غیر دولتی یادآور شد: وزارت آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اصلی آموزش و پرورش افزایش مشارکت مردمی و تقویت نقش مردم در اداره امور است

رویکرد اصلی آموزش و پرورش افزایش مشارکت مردمی و تقویت نقش مردم در اداره امور است