مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 22:352019-01-22سياسي

بخش فرهنگ جزو پیشروترین بخش های سازمان در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است


سازمان برنامه و بودجه در توییتی به سوال نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که پرسیده بود آیا دولت عملکرد موسسات در نهادهای فرهنگی را گرفته و ارزیابی کرده است و بر مبنای عملکرد گذشته به این دستگاه ها بودجه اختصاص می دهد یا اساساً ارزیابی از عملکرد این .

- سازمان برنامه و بودجه به سوال توییتری محمود صادقی جواب داد بخش فرهنگ جزو پیشروترین بخش های سازمان در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است سازمان برنامه و بودجه در توییتی به سوال نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که پرسیده بود آیا دولت عملکرد موسسات در نهادهای فرهنگی را گرفته و ارزیابی کرده است و بر مبنای عملکرد گذشته به این دستگاه ها بودجه اختصاص می دهد یا اساساً ارزیابی از عملکرد این دستگاه ها را ندارد؟ پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پاسخ سازمان برنامه و بودجه به درخواست نماینده محترم تهران، جناب آقای دکتر محمود صادقی مبنی بر اعلام گزارش عملکرد غیرتشریفاتی موسسات فرهنگی اعلام می شود سامانه تخصیص اعتبارات سال 97 در سازمان برنامه و بودجه به گونه ای است که تا عملکرد تخصیص مراحل قبل به تفکیک برنامه های دستگاه اجرایی ذی ربط وارد سامانه نشود، اساساً امکان دادن تخصیص جدید وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش فرهنگ جزو پیشروترین بخش های سازمان در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است

بخش فرهنگ جزو پیشروترین بخش های سازمان در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است