مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 19:512019-01-22سياسي

پیکر مطهر شهید «زیبرم» پس از 30 سال به وطن بازگشت


مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهرری علیرضا زیبرم از شهدای دوران دفاع مقدس پنجشنبه چهارم بهمن ماه ساعت 9 صبح از میدان اصلی شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، پیکر مطهر شهید علیرضا زیبرم از شهدای گمنام شهرری پس از 30 سال به وطن بازگشت و در آغوش مادرش در معراج شهدا قرار گرفت و جای پدر شهید در این روز باشکوه خالی است که چند سال پیش پس از سال ها انتظار فرزندش دعوت حق را لبیک گفت.

  شهید علیرضا زیبرم متولد 30 شهریور 1346 است؛ وی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی بود که برای حضور در نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس درس و همه چیز را رها کرد و از طریق لشکر 19 فجر شیراز عازم جبهه جنگ تحمیلی شد و سرانجام در آخرین ماه های جنگ در چهارم خرداد 1367 در پاسگاه زید به شهادت رسید.

  این شهید 21 ساله در سال 67 به عنوان شهید جاویدالاثر شناخته شد ولی در کاوش های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح پس از 30 سال از طریق پلاک آزمایش دی ان ای هویت شناسایی شده است.

مراسم وداع مردم شهیدپرور، انقلابی و قدرشناس ری با پیکر مطهر شهید علیرضا زیبرم چهارشنبه دوم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رضوی واقع در محله منصوریه شهرری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید «زیبرم» پس از 30 سال به وطن بازگشت

پیکر مطهر شهید «زیبرم» پس از 30 سال به وطن بازگشت