مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 17:412019-01-22بين الملل

در اعتراض به بازداشت خبرنگار پرس تی وی سفیر سوییس در تهران به وزارت خارجه احضار شد


سفیر سوییس در تهران در اعتراض به بازداشت خبرنگار پرس تی وی به وزارت امور خارجه احضار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که سفیر سوییس در تهران در اعتراض به بازداشت خانم مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی به وزارت خارجه احضار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به طولانی شدن بازداشت خانم مرضیه هاشمی شهروند ایرانی و خبرنگار شبکه خبری پرس تی وی امروز سه شنبه سفیر سوییس (حافظ منافع آمریکا) در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران درخصوص بازداشت غیرقانونی ایشان در آمریکا، توسط مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه به سفیر سوییس ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قاسمی افزود: در این ملاقات یادداشت رسمی اعتراض به اقدام مأموران دولت آمریکا در بازداشت و برخوردهای غیرانسانی و تبعیض آمیز با خبرنگار پرس تی وی که به منظور دیدار با خانواده اش به آمریکا سفر کرده بود، به سفیر سوییس تحویل و آزادی فوری و بدون قید و شرط ایشان خواسته شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار همچنین تاکید شد که برخورد مأموران پلیس فدرال آمریکا و سکوت سؤال برانگیز مقام های دولت آمریکا درخصوص این واقعه مغایر با تعهدات بین المللی دولت آمریکا و نقض فاحش حقوق بشر و حقوق شهروند خانم هاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعتراض به بازداشت خبرنگار پرس تی وی سفیر سوییس در تهران به وزارت خارجه احضار شد

در اعتراض به بازداشت خبرنگار پرس تی وی سفیر سوییس در تهران به وزارت خارجه احضار شد