مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 17:002019-01-22سياسي

تجمع طلاب جامعه الزهرا(س) در حمایت از مرضیه هاشمی


طلاب ایرانی و بین الملل خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام به همراه جمعی از دانش آموزان دبیرستان غیرانتقاعی هدی در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی در آمریکا تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، جمعی از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام و دانش آموزان دبیرستان غیرانتفاعی هدی وابسته به این مؤسسه روز سه شنبه در اعتراض به بازداشت خانم مرضیه هاشمی، مستندساز و خبرنگار شبکه پرس.

تی.

وی در آمریکا در محوطه خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام تجمع کردند.

در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر برگزار شد، طلاب ایرانی و بین الملل خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند و به حمایت از این بانوی مسلمان و آزاده پرداختند.

تجمع کنندگان در این مراسم، با سر دادن شعارهایی چون مرضیه هاشمی آزاد باید گردد ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر استکبار ، هیهات من الذله ، مرضیه هاشمی، حرف ما یک کلام، مقاومت والسلام و نصر من الله و فتح قریب خواستار آزادی مرضیه هاشمی از زندان شدند.

طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام و دانش آموزان هدی همچنین بازداشت بدون دلیل مرضیه هاشمی را نقض حقوق بشر دانستند که آمریکا همواره خود را حامی حقوق بشر قلمداد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع طلاب جامعه الزهرا(س) در حمایت از مرضیه هاشمی

تجمع طلاب جامعه الزهرا(س) در حمایت از مرضیه هاشمی