مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 16:552019-01-22اقتصادي

رشد 2 برابری شرکت های دانش بنیان واحدهای فناور در اردبیل طی سال آینده


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا دو سال آینده در حوزه راه اندازی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور دو برابر وضع موجود توسعه کمی و کیفی اتفاق می افتد.

- حبیب ابراهیم پور در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از 30 شرکت فعال در حوزه آی تی 17 شرکت که به مرحله دانش بنیان رسیده اند در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه کردند تا شرایط صدور کالا و محصولات متنوع فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت ها با حضور در نمایشگاه الکامپ در کنار عرضه محصولات جدید خود سعی دارند تا علل و عوامل موفقیت خود را برای نسل جوان و گروه های فعال در بخش فناوری ارائه کرده و به نوعی بستر توسعه کیفی تر را به وجود آورند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: این مجموعه ها در کنار اشتغالزایی و تولید کالاهای مختلف به تقویت تولید داخلی کمک کرده تا کشورمان از واردات محصولات بی کیفیت به ویژه محصولات چینی بی نیاز شوند.

ابراهیم پور ضرورت حمایت از این شرکت ها را یادآور شد و تصریح کرد: ما از شرکت های دانش بنیان حمایت خود را از مرحله رشد تا پرداخت تسهیلات و حتی ایجاد فضا و امکانات موردنیاز انجام می دهیم، به طوری که برای هر شرکت دانش بنیان تسهیلاتی معادل 30 میلیون تومان تا یک میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری شرکت های دانش بنیان واحدهای فناور در اردبیل طی سال آینده

رشد 2 برابری شرکت های دانش بنیان واحدهای فناور در اردبیل طی سال آینده