مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 15:152019-01-22اجتماعي

ضرورت توجه ویژه به نیازهای 500 هزار زن شاغل در آموزش وپرورش


مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: به نیازهای 500 هزار زن شاغل و 7 میلیون دانش آموز در آموزش وپرورش باید به طور ویژه توجه شود.

- ضرورت توجه ویژه به نیازهای 500 هزار زن شاغل در آموزش وپرورش مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: به نیازهای 500 هزار زن شاغل و 7 میلیون دانش آموز در آموزش وپرورش باید به طور ویژه توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحناز مینایی پور در گردهمایی مشاوران و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش کشور با اشاره به فعالیت 500هزار همکار فرهنگی زن در آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت در کل کشور 4میلیون کارمند دارد که یک میلیون از آنان خانم و 500هزار نفر در آموزش و پرورش هستند و وجود 7میلیون دانش آموز دختر ضرورت وجود رسیدگی ویژه به زنان و دختران را در آموزش وپرورش نشان می دهد.

وی افزود: هرساله یک گردهمایی سالانه داریم زیرا این افراد نقش مهمی در اجرای طرح ها دارند و امسال این گردهمایی به میزبانی شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: 920هزار پرسنل در آموزش و پرورش داریم که از این تعداد 500هزار خانم و 420هزار آقا هستند و جمعیت خانم ها زیادتر است.

وی بر لزوم وجود دفتر زنان تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم فاصله بین زنان و مردان را پر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه ویژه به نیازهای 500 هزار زن شاغل در آموزش وپرورش

ضرورت توجه ویژه به نیازهای 500 هزار زن شاغل در آموزش وپرورش