مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 15:052019-01-22اقتصادي

مددجویان کمیته امداد روستایی و عشایر بیمه می شوند


معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور از بازگشایی منابع جدید صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: یک سوم از تسهیلات این صندوق پرداخت شده بود و دوسوم آن نیز باقی مانده بود که با تلاش های صورت گرفته این اعتبار روز گذشته آزاد شد و در اختیار بانک های عامل قرار گرفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امید در حاشیه سفر به استان کرمان و در جمع خبرنگاران افزود: مصوب شده است این تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد با اولویت پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات فرصت مناسبی برای توانمندسازی خانوارهای نیازمند است بیان کرد: یکی از اهدافی که همیشه در کمیته امداد دنبال می شود شتاب بخشی به جریان توانمندسازی خانوارهای محروم است.

معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور به همکاری خوب دولت با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: دولت در کمک به محرومان به خصوص مددجویان کمیته امداد اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: اگر کمیته امداد استان کرمان را همراهی کنیم بدون شک درزمینهٔ محرومیت زدایی مناطق محروم جلوتر از ما حرکت خواهند کرد و این آمادگی راداریم به منظور توسعه مناطق روستایی و محروم برخی از برنامه های کمیته امداد استان کرمان را به صورت آزمایشی در مناطق محروم این استان اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد روستایی و عشایر بیمه می شوند

مددجویان کمیته امداد روستایی و عشایر بیمه می شوند