مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 14:112019-01-22اقتصادي

تاکسیرانی در ارتقای فرهنگ مانند اهرم عمل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شیخ با تاکید بر اینکه فعالیت های این سازمان هم از لحاظ گستردگی و هم از لحاظ عمق خدمات بی بدیل و بی نظیر است گفت: - نشست هم اندیشی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شیخ با تاکید بر اینکه فعالیت های این سازمان هم از لحاظ گستردگی و هم از لحاظ عمق خدمات بی بدیل و بی نظیر است گفت: سهم 22.

5 درصدی تاکسی ها در جا به جایی روزانه مردم تهران، رقم بسیار بالایی در مقایسه با سایر کلانشهر های دنیا است؛ که نشان از تاثیر اجتماعی و ضریب نفوذ این ناوگان در میان شهروندان است.

معاون شهردار تهران ضمن تقدیر از عملکرد موثر مدیران سازمان در حوزه اقدامات آموزش تاکسیرانان و خدمات رفاهی ارائه شده به آن ها افزود: اگر فضای تاکسیرانی هدفمند بر روی بحث آموزش تمرکز کند، یقیناً فرهنگ زندگی شهری تغییر یافته و سازمان می تواند به دلیل سطح عملیات و عمق تاثیر ارتباطی میان تاکسیران و مسافر، نقش اهرمی در ارتقاء فرهنگ شهر ایفا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه با گسترش دامنه ی خدمات حمل و نقل عمومی، مردم قدرت انتخاب بیشتری دارند و این انتخاب از کیفیت خدمات ارائه شده نشات خواهد گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیرانی در ارتقای فرهنگ مانند اهرم عمل می کند

تاکسیرانی در ارتقای فرهنگ مانند اهرم عمل می کند