مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 13:302019-01-22سياسي

باید دامن جمهوری اسلامی را از فساد پاک کنیم


معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه باید افق بزرگتری را برای کشور ترسیم کنیم اظهار کرد: باید به جایگاهی در شان ملت ایران در دنیا دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح کارخانه فولادسازی بردسیر با بیان این که جشن های انقلاب از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند، گفت: تاکنون آمریکا در دشمنی با ایران از هیچ اقدامی کوتاه نیامده و سدهای زیادی بر سر راه انقلاب اسلامی برای نرسیدن به اهداف خود ایجاد کرده است.

وی با بیان این که برجام نشان داد که مسئله هسته ای جمهوری اسلامی ایران تنها یک بهانه برای آمریکایی ها برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی بود اظهار کرد: دیدیم برخی از سیاسیون آمریکایی اعلام کردند که نمی گذاریم جمهوری اسلامی جشن 40 سالگی خود را بگیرد و کارهای مهمی هم در این زمینه انجام دادند اما به کوری چشم دشمنان، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه تر از گذشته برگزار خواهیم کرد.

جهانگیری با اشاره به اینکه آمریکایی ها اعلام کردند که جنگ اقتصادی علیه نظام و ملت ایران با هدف فروپاشی جمهوری اسلامی را آغاز کردند، ادامه داد: آمریکایی ها اگر یک مقدار تدبیر داشته باشند و مراسم هایی مانند افتتاح های امروز ما را نگاه کنند، می فهمند نه تنها موفق نبوده اند، بلکه ایران را در مسیر پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر نیز قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دامن جمهوری اسلامی را از فساد پاک کنیم

باید دامن جمهوری اسلامی را از فساد پاک کنیم