مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 12:362019-01-22ورزشي

کبیری در تذکر شفاهی: مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شود


دولت باید در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان، نیروهای قراردادی و پرداخت مطالبات نیروهای خدمات آموزشی اقدامات اساسی انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به رییس جمهور و هیات دولت گفت: باید اقدامات لازم در جهت همسان سازی حقوق نیروهای قراردادی انجام شود تا آنها بیش از این دچار مشکلات اقتصادی نشوند.

وی در تذکر به محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش افزود: یک سال از عدم پرداخت مطالبات نیروهای خدمات آموزشی یعنی معلمان حمایتی گذشته است، اما تاکنون برای پرداخت آن اقدامی صورت نگرفته است، ضمن اینکه بیمه کامل آنها پرداخت نشده و قراردادی هم با آنها بسته نشده است.

نماینده مردم خوی در مجلس تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده ای که برای بازنشستگان ایجاد شده و آنها را تحت فشار اقتصادی قرار داده است، بنابراین لازم باید اقداماتی در راستای همسان سازی حقوق آنها صورت گیرد.

وی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی خوی که در دهه فجر صورت خواهد گرفت تشکر کرد.

  کبیری در تذکر به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه باید دستورات لازم برای پایان استادیوم 5 هزار نفری شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبیری در تذکر شفاهی: مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شود

کبیری در تذکر شفاهی: مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شود