مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 12:302019-01-22اجتماعي

یک روستا در دشت آزادگان زیر آب رفت


فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به افزایش دبی آب رودخانه کرخه گفت: شب گذشته یکی از روستاهای این شهرستان دچار آبگرفتگی شد اما خوشبختانه این آبگرفتگی هیچ خساراتی به وجود نیاورده است.

- غلامعباس هزاریان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت یکی از روستاهای این شهرستان پس از بارش های اخیر در استان اظهار کرد: روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان از شب گذشته به دلیل افزایش دبی آب رودخانه کرخه در منطقه دچار آبگرفتگی شد و به زیر آب رفت.

وی افزود: در این روستا حدود 30 خانوار زندگی می کردند که دقیقا در کنار مسیر آبی که به تالاب هورالعظیم می ریزد ساکن بودند و افزایش دبی آب این مسیر باعث بروز این مشکل برای اهالی روستا شد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: شب گذشته، یکی از سیل بندهای منطقه دچار مشکل شد و این موضوع باعث شد تا آب وارد روستای مچریه شود.

در حال حاضر همه دستگاه ها در تلاش هستند تا مشکل سیل بند را حل و تا اواخر امشب آب واردشده به روستا را تخلیه کنند.

هزاریان با بیان اینکه مشکل به وجود آمده تاکنون مدیریت شده است، عنوان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای اهالی روستا به وجود نیامده است و همه مسولان منطقه در تلاش هستند تا هرچه سریع تر مشکل را حل و اهالی روستا مجددا بتوانند به راحتی در آن محل ساکن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روستا در دشت آزادگان زیر آب رفت

یک روستا در دشت آزادگان زیر آب رفت