مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 12:202019-01-22پزشكي

طرح تحول ، منطق اقتصادی نداشت/ بیمه سلامت مستقل و پاسخگو باشد


سرپرست وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم بازنگری در بسته خدمات سلامت و همچنین ادامه طرح تحول نظام سلامت، در عین حال گفت: طرح تحول سلامت  همه چیز داشت، - طرح "تحول"، منطق اقتصادی نداشت/"بیمه سلامت" مستقل و پاسخگو باشد سرپرست وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم بازنگری در بسته خدمات سلامت و همچنین ادامه طرح تحول نظام سلامت، در عین حال گفت: طرح تحول سلامت  همه چیز داشت، اما فرمول اقتصادی و تفکر و منطق اقتصادی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در اجلاس مدیران کل سازمان بیمه سلامت ضمن تشکر از زحمات دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت گفت: بیمه مقتدر و ماندگار، بیمه ای است که بتواند از افراد بر مبنای بضاعتش پول بگیرد و بر مبنای نیازمندی شان به آنها خدمت کند.

حال اگر این هرم وارونه شود، این بیمه پایدار نیست.

در یک بیمه پایدار اعضای مشارکت کننده باید جوان تر، غنی تر و سالم تر باشند تا از افراد سالم و پولدار بگیرند و آن را خرج بی پول ها و بیماران کنند؛ در غیر این صورت به قول سعدی بر آن کدخدا زار باید گریست که دخلش بود 19 خرج 20.

وی با بیان این که در تیر ماه سال 94 در سازمان برنامه و بودجه شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت و بیمه همگانی بودیم، گفت: در آن زمان هم در نامه محرمانه به آقای نوبخت نوشتم که اگر در اجرای این طرح تدبیر نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول ، منطق اقتصادی نداشت/ بیمه سلامت مستقل و پاسخگو باشد

طرح تحول ، منطق اقتصادی نداشت/ بیمه سلامت مستقل و پاسخگو باشد