مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 11:502019-01-22اقتصادي

بزرگراه «تبریز- سهند» تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگراه «تبریز- سهند» 80 درصد پیشرفت دارد و تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: 22 کیلومتر از بزرگراه تبریز- اهر نیز در دهه فجر امسال افتتاح می شود و تنها 10 کیلومتر از این مسیر باقی می ماند.

- بزرگراه تبریز- سهند تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند 80 درصد پیشرفت دارد و تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: 22 کیلومتر از بزرگراه تبریز- اهر نیز در دهه فجر امسال افتتاح می شود و تنها 10 کیلومتر از این مسیر باقی می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورمحمدی در برنامه تلویزیونی گوروش از شبکه استانی سهند، با بیان اینکه آذربایجان شرقی از ابعاد مختلف جزو استان های مهم کشور است، افزود: این خطه از ایران اسلامی در یکصد سال گذشته نقش مهمی در تاریخ کشور داشته و از نظر اقتصادی، صنعتی، زیرساخت های ارتباطی، قابلیت های گردشگری، علمی و دانشگاهی و عرصه های مختلف نیز جزو قطب های کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه با وجود این گذشته درخشان، آذربایجان شرقی امروز در جایگاه شایسته خود قرار ندارد، گفت: هرکدام از قابلیت های استان به ویژه در بخش صنعت و تولید به مرور زمان کاهش یافته که یکی از علل این امر، غفلت از نوسازی صنایع و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه «تبریز- سهند» تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد

بزرگراه «تبریز- سهند» تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد