مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 11:202019-01-22فرهنگي

مذاکره برای اکران بهتر گروه «هنر و تجربه»


با حضور مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» در جلسه شورای اکران درباره ایجاد شرایط بهتر برای اکران آثار هنری و تجربی بحث و تبادل نظر شد.

- با حضور مدیرعامل موسسه هنر و تجربه در جلسه شورای اکران درباره ایجاد شرایط بهتر برای اکران آثار هنری و تجربی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هنر و تجربه ، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه سینمایی هنر و تجربه که در جدیدترین جلسه شورای اکران در تاریخ دوشنبه اول بهمن حضور یافته بود درباره دلیل این حضور و نتایج آن توضیح داد: مهم ترین دلیل حضور من در شورای اکران مذاکره و تبادل نظر درباره ایجاد بهترین شرایط اکران برای فیلم های هنری و تجربی بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه و گفتگوی شکل گرفته گفت: محور گفتگوها درباره تعامل دوسویه شورای اکران و گروه هنر و تجربه برای ارتقای وضعیت اکران فیلم هنری و تجربی بود و از نمایندگان وزارت ارشاد خواستیم که با همکاری بیشتر در صدور مجوز اکران فیلم های هنری و تجربی این شرایط را فراهم کنند که آثاری از این دست در صف اکران نمانند.

صانعی مقدم افزود: استدلال ما این است که تسهیل در اکران فیلم های هنری و تجربی باعث می شود، سبد اکران متنوع تر باشد و مردم با سلیقه های مختلف بتوانند آثار مدنظر خود را روی پرده تماشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای اکران بهتر گروه «هنر و تجربه»

مذاکره برای اکران بهتر گروه «هنر و تجربه»