مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 11:112019-01-22اجتماعي

سالانه 10هزار خودرو به موج ترافیک ایلام اضافه می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه سالانه 10هزار خودرو پلاک ایلام وارد چرخه ترافیک استان می شود، گفت: در حوزه خدماتی به مردم استان ایلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز محسن ناصری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس ایلام، اظهار کرد: رسانه می تواند با زبان، قلم و انعکاس اخبار بسیاری از معضلات و مشکلات را حل کند و این موضوع احترام و تکریم به این قشر زحمتکش را می طلبد.

وی به بحث فرهنگ سازی و آموزش صحیح اشاره کرد و افزود: از آغاز سال تحصیلی تاکنون در بحث فرهنگ سازی و آموزش صحیح ترافیک در سازمان های دولتی بالغ بر 30 هزار نفر دانش آموز تحت عنوان همیار پلیس به صورت آموزش علمی و عملی تعلیم دیده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: در راستای کاهش تصادفات موتور سیکلت سوران علاوه بر اهرم های اجرایی در بحث اعمال قانون با همکاری سازمان حمل و نقل استان در چندین مرحله کارگاه آموزشی و اهداء کلاه ایمنی رایگان صورت گرفته، این در حالی است که 30 درصد تصادفات در کل کشور توسط موتور سیکلت سوران به وقوع می پیوندد.

این مسؤول با بیان اینکه سالانه 10هزار خودرو پلاک ایلام وارد چرخه ترافیک استان می شود اذعان داشت: نبود تجهیزات ثبت تخلف، عدم استفاده صحیح مردم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 10هزار خودرو به موج ترافیک ایلام اضافه می شود

سالانه 10هزار خودرو به موج ترافیک ایلام اضافه می شود