مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 11:052019-01-22بين الملل

پیشنهاد آزادی به قید پابند الکترونیکی رد شد


مقامات قضایی دادگاه توکیو در ژاپن درخواست و پیشنهاد کارلوس گون ، مدیر عامل سابق گروه خودروسازی رنو - نیسان آلیانس مبنی بر آزادی مشروط به اتصال پابند الکترونیکی به خود را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز ، روز گذشته بود که اخبار جدیدی در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد کارلوس گون، مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان آلیانس که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می برد، پیشنهاد و درخواست داده که با یک پابند الکترونیکی و مراقبان فیزیکی وی را آزاد کنند.

رسانه های خبری ژاپنی در ماه نوامبر سال 2018 میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون، مدیر عامل رنو نیسان آلیانس را به اتهام کم اظهاری و فرار مالیاتی و همچنین تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت کرده و تحویل مقامات قضایی این کشور داده اند.

رویترز روز گذشته خبر داد که کارلوس گون در جلسه ای که برای رسیدگی به امور پرونده وی در دادگاه برگزار شده است، از قاضی و تمامی مقامات قضایی و امنیتی مربوطه درخواست کرده که وی را به قید اتصال یک پابند الکترونیکی و همچنین همراهی مراقبان به صورت فیزیکی به مدت محدودی آزاد کرده تا وی بتواند بهتر با وکلای موردنظرش برای دفاع از خود تعامل و ارتباط برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آزادی به قید پابند الکترونیکی رد شد

پیشنهاد آزادی به قید پابند الکترونیکی رد شد