مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 11:052019-01-22سياسي

راهیان نور از قله های مستحکم در میان دستاوردهای بسیج است


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفعین گفت: یقینا کمک دلسوزان انقلاب اسلامی به تقویت اردوهای راهیان نور می تواند یکی از بهترین اقدامات در حمایت از تفکر انقلابی و سیره شهدا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در هفدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان ما در 40 سالگی انقلاب اسلامی به سر می بریم و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه را مورد ارزیابی قرار دهیم، توضیح داد: بسیج از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که در فراهم کردن و تداوم حرکت انقلاب اسلامی، نقش ماندگار و تاریخی داشته است و در جای جای جهان شاهد صدور تفکر بسیج هستیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از ثمره های تفکر بسیجی است، افزود: راهیان نور یکی از قله های مستحکم در میان دستاوردهای بسیج محسوب می شود و اثرگذاری آن را در جامعه می بینیم و یقینا تقویت راهیان نور یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل های امروزی و مقابله با هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی و مستکبران.

سردار غلامی بیان کرد: راهیان نور همانند یک فضای معنوی است و قتی فصل راهیان نور فرا می رسد، جلوه های اثرگذار از سیره شهدا را می بینید که فضایی از امید و نشاط را در جامعه قرار می دهد و بنده معتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور از قله های مستحکم در میان دستاوردهای بسیج است

راهیان نور از قله های مستحکم در میان دستاوردهای بسیج است