مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:352019-01-22بين الملل

زنگ خطر تشدید حملات سایبری به صدا درآمد!


بعد از هشدار رییس جدید سازمان امنیت داخلی آلمان درباره افزایش حملات سایبری و تلاش کشورهای دیگر برای جاسوسی از اطلاعات این کشور، تحلیلگران نیز برآورد کرده اند که وضعیت حملات سایبری در همه کشورهای جهان رو به وخامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آن که توماس هالدنوانگ - رییس سازمان امنیت داخلی آلمان - نسبت به افزایش خطر جاسوسی های بدافزاری و حملات سایبری در این کشور و هم چنین سایر کشورهای جهان هشدار داد، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری بر این باورند که زنگ خطر و هشدار حملات سایبری و جاسوسی نهادهای مختلف و هکرها در جهان به صدا درآمده است چراکه به نظر می رسد اطلاعات محرمانه و فوق سری سازمان های مختلف امنیتی، نظامی و دولتی در بسیاری از کشورها تحت نظارت، کنترل و نفوذ هکرها قرار گرفته و از آن ها جاسوسی شده است.

هالدنوانگ در مراسم معرفی معاونان خود با حضور هورست زهوفر - وزیر کشور آلمان - در کلن، ضمن اشاره به افزایش خطر فعالیت های جاسوسی سایبری در آلمان یا از سایر کشورهای جهان علیه آلمان اظهار کرده بود که این کشور ازسوی سرویس های اطلاعاتی سایر کشورها تحت نظارت شدیدی قرار دارد.

بنابراین از لزوم همکاری های بیش تر و جدی تر نهادهای امنیتی و نظارتی در این آلمان سخن گفته که از اطلاعات محرمانه و فوق سری سازمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر تشدید حملات سایبری به صدا درآمد!

زنگ خطر تشدید حملات سایبری به صدا درآمد!