مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:312019-01-22سياسي

بررسی جزییات طرح استانی شدن انتخابات به تعویق افتاد/ پیشنهادهای تازه در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه پیش از گفته می شد امروز طرح استانی شدن انتخابات مجلس به صحن علنی مجلس می رود، اما پس از قرائت دستور کار امروز مجلس توسط سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، - در حالیکه پیش از گفته می شد امروز طرح استانی شدن انتخابات مجلس به صحن علنی مجلس می رود، اما پس از قرائت دستور کار امروز مجلس، مشخص شد این اتفاق رخ نخواهد داد و به هفته های آینده موکول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه پیش از گفته می شد امروز طرح استانی شدن انتخابات مجلس به صحن علنی مجلس می رود، اما پس از قرائت دستور کار امروز مجلس توسط سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، مشخص شد این اتفاق رخ نخواهد داد و به هفته های آینده موکول شود.

نمایندگان مجلس در جسه علنی چهارشنبه هفته گذشته ، 19 دی در جریان بررسی طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با 155 رأی موافق، 64 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

پس از این رای گیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع جزییات طرح استانی شدن انتخابات به کمیسیون با 186 رأی موافق، 23 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند و بنابراین مقرر شد کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس ظرف مدت یک هفته به جزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جزییات طرح استانی شدن انتخابات به تعویق افتاد/ پیشنهادهای تازه در راه است

بررسی جزییات طرح استانی شدن انتخابات به تعویق افتاد/ پیشنهادهای تازه در راه است