مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:162019-01-22دانش

همکاری های دانشگاه آزاد اردبیل و جهاد کشاورزی توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق رسولی، رییس دانشگاه آزاد اردبیل در دیدار با رییس جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد به سمت نوآوری، - ضرورت گسترش و تقویت همکاری های مطالعات، تحقیقاتی و آموزشی دوجانبه در دیدار رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد کشاورزی اردبیل مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق رسولی، رییس دانشگاه آزاد اردبیل در دیدار با رییس جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد به سمت نوآوری، کارآفرینی و فناوری است.

وی گسترش مراکز تحقیقاتی را از جمله برنامه های این واحد دانشگاهی معرفی کرد و افزود: چهار مرکز تحقیقاتی انرژی، آب، گیاهان دارویی و تاریخ تمدن اسلامی مجوز گرفته و در حال فعالیت هستند و سعی ما بر این است که مشکلات جامعه در حوزه های تحقیقاتی رفع شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور اعضای هیئت علمی توانمند، آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته مطلوب ارزیابی و بر ضرورت استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه متوازن در استان اردبیل تأکید کرد.

رسولی یکی از موارد مهم تأثیرگذاری دانشگاه در حل مسائل اجتماعی را حوزه اقتصاد کشاورزی عنوان کرد و گسترش همکاری های جهاد کشاورزی و دانشگاه آزاد را حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های دانشگاه آزاد اردبیل و جهاد کشاورزی توسعه می یابد

همکاری های دانشگاه آزاد اردبیل و جهاد کشاورزی توسعه می یابد