مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:102019-01-22ورزشي

بانوی سنگنورد: مسئولان هرمزگان قول پاداش دادند اما پرداخت نکردند


بانوی سنگنورد ملی پوش هرمزگانی به دنبال رکوردشکنی و همچنین کسب مدال جهانی است.

- کبری لکزایی فرد در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات جام فجر که 18 بهمن ماه در شهر زنجان برگزار می شود، آماده می کنم.

امیدوارم این مسابقات به صورت استاندارد بین المللی برگزار شود تا بتوانم عملکرد موفقی قبل از حضور در مسابقات جهانی مسکو داشته باشم.

لکزایی فر با اشاره به اینکه تمرکز خود و مربی اش بر روی رقابت های جهانی مسکو است، تصریح کرد: این مسابقات فروردین ماه برگزار می شود و در حال حاضر تمامی تمرکزم حضور در این مسابقات و شکستن رکوردهای قبلی ام است.

این سنگورد ملی پوش با بیان اینکه توانایی شکستن رکوردهای کشوری را در مسابقات روسیه دارم، اضافه کرد: اگر شرایط مهیا باشد و اتفاق غیرقابل انتظاری رخ ندهد، با تمریناتی که پشت سر می گذارم به طور حتم رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه قصد داشتم در مسابقات کشوری آبان ماه نیز این رکوردشکنی را انجام دهم اما به دلیل عدم برگزاری مسابقات در شرایط استانداردهای بین المللی این امر محقق نشد، عنوان کرد: باید به زمانی نزدیک به 8 ثانیه و 40 صدم ثانیه تا 8 ثانیه و 50 دست یابم تا بتوانم این رکوردشکنی را با موفقیت پشت سر بگذارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی سنگنورد: مسئولان هرمزگان قول پاداش دادند اما پرداخت نکردند

بانوی سنگنورد: مسئولان هرمزگان قول پاداش دادند اما پرداخت نکردند