مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:052019-01-22اجتماعي

81 واحد صنعتی سبز برگزیده شدند


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در همایش ملی صنعت و خدمات سبز 253 واحد از طریق خود اظهاری ثبت نام کرده اند که از این تعداد 81 واحد صنعتی و 14 واحد خدماتی سبز برگزیده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود تجریشی در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: برای این همایش 253 واحد صنعتی و خدماتی ثبت نام کردند که از این تعداد 217 واحد صنعتی و 36 واحد خدماتی بوده است.

14 واحد به عنوان واحد صنعت برگزیده سبز، 67 واحد صنعت سبز انتخاب شده اند همچنین 3 واحد به عنوان واحد خدماتی برگزیده سبز و 11 واحد خدماتی قابل تقدیر شناخته شده اند.

تجریشی با بیان اینکه از 15 مهر ماه امسال فراخوان ثبت نام واحدهای صنعتی و خدماتی سبز اعلام شد، گفت: انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در ادارات کل محیط زیست استان و کارگروهی در ستاد انجام شد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: استقرار سیستم پایش آلاینده ها و سیستم بازیافت، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی های پاک و استقرار پایش لحظه ای آلاینده ها جزو شاخصهای انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بوده است.

تجریشی ادامه داد: واحدهای منتخب نباید جزو صنایع آلاینده باشند، افزون بر این استقرار دفتر HSE ارتقای دانش محیط زیستی به کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 واحد صنعتی سبز برگزیده شدند

81 واحد صنعتی سبز برگزیده شدند