مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 09:212019-01-22اقتصادي

توقف ارائه خدمات بانکی برای 2.7 میلیون نفر اتباع خارجی بدون اطلاع قبلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فارس امکان استفاده از خدمات بانکی و نقل و انتقالات مالی برای اتباع خارجی با توجه به افزایش جمعیت و با توجه به وضعیت اتباع خارجی در کشور های مختلف، - در حالی بانک مرکزی به بانک ها اعلام کرده که ارائه خدمات به اتباع خارجی منوط به ارائه مدرک اقامت ویژه است که این اقدام بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی انجام شده است و انتظار می رفت مهلتی برای تهیه این مدرک به این اتباع داده می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فارس امکان استفاده از خدمات بانکی و نقل و انتقالات مالی برای اتباع خارجی با توجه به افزایش جمعیت و با توجه به وضعیت اتباع خارجی در کشور های مختلف، همواره در توجه سیستم بانکی کشور ها بوده است و در همین راستا ضوابطی برای افتتاح حساب تعیین شده است.

*تحولات ضوابط بانک مرکزی درباره استفاده اتباع خارجی از خدمات بانکیاولین بخشنامه قابل دسترس در بخشنامه هفدهم آذر ماه 80 بانک مرکزی است که شرایط افتتاح انواع حساب ها اینگونه مشخص کرده است.

در این بخشنامه آمده است: باتوجه به مفاد بند 3 مصوبه نهصد و شصت و یکمین جلسه مورخ 1380/7/8 شورای محترم پول و اعتبار، مراتب زیر را به استحضار می رساند: بمنظور تسهیل در پرداخت های اتباع خارجی مقیم دارنده دفترچه پناهندگی، کارت سبز و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ارائه خدمات بانکی برای 2.7 میلیون نفر اتباع خارجی بدون اطلاع قبلی

توقف ارائه خدمات بانکی برای 2.7 میلیون نفر اتباع خارجی بدون اطلاع قبلی