مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 07:212019-01-22بين الملل

یادداشت/ حسن هانی زاده بازی تکراری نتانیاهو در سوریه!


بلندترین صدایی که از سیلی محکم حماس به ارتش اسراییل و شخص نتانیاهو شنیده شد، افت محبوبیت وی و به خطر افتادن آینده سیاسی وی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه حمایت در یادداشتی از حسن هانی زاده نوشت:  حمله اخیر هواپیماهای اف – 16 رژیم صهیونیستی به حومه دمشق در چارچوب تلاش بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جبران شکست های سیاسی – نظامی اخیر قابل واکاوی و ارزیابی است.

ارتش این رژیم حدود دو ماه پیش در حمله به غزه با شکست سختی مواجه شد و تنها توانست دو روز در برابر پاسخ کوبنده رزمندگان مقاومت فلسطینی مقاومت کند.

پس ازاین فضاحت بزرگ، صهیونیست ها به دنبال دست وپا کردن میانجی و واسطه افتادند تا حملات را متوقف کنند که این امر موجب استعفای آویگدور لیبرمن ، وزیر جنگ طلب و تندروی کابینه نتانیاهو شد.

اما این همه ماجرا نبود و دومینوی بی آبرویی اشغالگران به انحلال کنست رسید.

محافل داخلی فلسطین اشغالی، شخص نتانیاهو و دستگاه های اطلاعاتی تحت امر وی را تحت فشار بسیار شدیدی قرار دادند که چرا با این همه هزینه، نتوانسته اند برآورد دقیقی از توان موشکی مقاومت به عمل آورند و مانع از افتادن طشت رسوایی رژیمی شوند که ادعای برخورداری از قوی ترین و مدرن ترین تجهیزات نظامی را دارد! بلندترین صدایی که از سیلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن هانی زاده بازی تکراری نتانیاهو در سوریه!

یادداشت/ حسن هانی زاده بازی تکراری نتانیاهو در سوریه!