مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 01:152019-01-21اقتصادي

مارمولک ها از سبزه میدان بجنورد مهاجرت کرده اند؟


رییس کمیسیون شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه بجنورد طرح جامع مرمت ندارد، تصریح کرد: پروژه مرمت راسته بازار سبزه میدان بجنورد نیمه کاره رها نشده است و به دنبال آن هستیم اجرای این طرح را به پایان برسانیم.

- محسن موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این سوال که چرا پروژه مرمت فروشگاه های واقع در سبزه میدان از پیشرفت خوبی برخوردار نبود و آیا این پروژه نیمه کاره رها شده است؟ اظهار کرد: کمبود منابع مالی یکی از عللی بوده که موجب شده تا پروژه با کندی پیش رود و بیشتر از چند باب مغازه جلو نرود.

علاوه بر آن برخی از مالکان نیز هستند که برای اجرای این پروژه همکاری لازم را ندارند.

پیش از این و در سال 94 نیز معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی وقت گفته بود: کاروان سرای سبزه میدان باید از کاربری انبار و پستو خارج شود.

علی اکبر وحدتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه این اداره کل از سال گذشته اعتباری از محل ردیف ملی و استانی به منظور احیای بافت سبزه میدان بجنورد در نظر گرفته است، افزود: هم اکنون این طرح با مشارکت شهرداری بجنورد در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مساحت این طرح حدود 2 هکتار است، ادامه داد: این طرح شامل راسته بازار، کاروان سرا و گرمابه است که متعلق به دوره قاجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارمولک ها از سبزه میدان بجنورد مهاجرت کرده اند؟

مارمولک ها از سبزه میدان بجنورد مهاجرت کرده اند؟