مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 19:362019-01-21سياسي

رونمایی از کتاب «چهل سالگی انقلاب و مدیران زن آموزش و پرورش» در دهه فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، فرحناز مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، - رونمایی از کتاب چهل سالگی انقلاب و مدیران زن آموزش و پرورش در دهه فجر مدیرکل دفتر امور دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش از رونمایی از کتاب چهل سالگی انقلاب و مدیران زن آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، فرحناز مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کتاب مدیران زن آموزش و پرورش با هدف معرفی و شناسایی نقش و جایگاه مدیران زن تدوین شد.

وی یکی از مأموریت های مهم دفتر امور زنان را، توان افزایی و معرفی زنان مستعد در آموزش و پرورش جهت تصدی پست های مدیریتی بر شمرد و افزود: در راستای معرفی مدیران زن پس از انقلاب، با جمع آوری اطلاعات مربوط به مدیران اعم از شاغل و بازنشسته به تدوین کتاب مذکور پرداختیم.

مینایی پور ادامه داد: نظر به اینکه تاکنون چنین کتاب شاخصی که بتواند نقش و جایگاه مدیران زن آموزش و پرورش در طول چهل سال انقلاب اسلامی را معرفی کند، تألیف نشده است، تدوین این کتاب در اولویت برنامه های این دفتر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «چهل سالگی انقلاب و مدیران زن آموزش و پرورش» در دهه فجر

رونمایی از کتاب «چهل سالگی انقلاب و مدیران زن آموزش و پرورش» در دهه فجر