مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 19:002019-01-21فرهنگي

بزرگ نیا برای پنجمین بار داور فیلم فجر / رکوردداران چه کسانی هستند؟


محمد بزرگ نیا با داوری این دوره از جشنواره ی فیلم فجر، پنجمین بار است که در جمع داوران جشنواره حضور پیدا می کند و 6 داور دیگر اولین بار است که داوری این جشنواره را برعهده می گیرند.

- در پی اعلام اسامی داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره ی فیلم فجر؛ ایسنا مروری دارد بر اسامی داوران ادوار مختلف این رویداد و رکوردداران آن.

در دوره های گذشته جشنواره ی فجر، رسول صدرعاملی، محمد بزرگ نیا و محمد علی نجفی با 5 بار حضور در جمع هیات داوران بخش اصلی در کنار هم در جمع رکوردداران داوری در جشنواره فیلم فجر هستند و در این میان همچنان مجید مجیدی با 6 بار حضور در صدر قرار دارد.

منوچهر عسگری نسب ، محمد خزاعی، منوچهر محمدی، سید مهدی شجاعی، محمدباقر کریمیان و فرهاد صبا، محمدرضا هنرمند، محمد داوودی، مجتبی راعی با داوری در چهار دوره در رتبه بعدی قرار دارند.

از سینماگرانی هم که در سه دوره داور بوده اند می توان به زنده یاد سیف الله داد، ابراهیم فروزش ، ابراهیم حاتمی کیا، زنده یاد رسول ملاقلی پور، جواد شمقدری ، محمد رجبی ، مسعود جعفری جوزانی ، کیومرث پوراحمد، احمدرضا درویش ، یدالله صمدی، داوود میرباقری، خسرو سینایی ، اسفندیار شهیدی، جمال شورجه ، ابوالقاسم طالبی، فرامرز قریبیان، جواد طوسی اکبر نبوی، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ نیا برای پنجمین بار داور فیلم فجر / رکوردداران چه کسانی هستند؟

بزرگ نیا برای پنجمین بار داور فیلم فجر / رکوردداران چه کسانی هستند؟