مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 18:552019-01-21اجتماعي

گروه های حساس امسال هوای ناسالم را کمتر تجربه کردند


رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون در تهران 18 روز پاک، 238 روز سالم و 50 روز ناسالم برای گروه های حساس داشته ایم.

- تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس نسبت به سال گذشته 28 روز کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود زندی در سی و پنجمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با اشاره به اینکه وضعیت کیفی هوای کلانشهرهای ایران نسبت به سال های گذشته بهتر شده است، گفت: قبل از سال 93 که وضعیت سوخت مناسب نبود کلانشهرها به شکل جدی با مشکل آلودگی هوا مواجه بودند اما خوشبختانه طی سال های اخیر به دلیل توزیع سوخت استاندارد در هشت کلانشهر وضعیت کیفی هوای شهرها بهبود یافته است.

وی ادامه داد: در سال های گذشته در تهران تجربه 180 روز ناسالم طی یک سال را داشتیم که خوشبختانه از سال 94 تعداد روزهای سالم به مراتب بیشتر شده است.

رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست به مقایسه کیفیت هوای تهران طی سال جاری و سال گذشته پرداخت و گفت: از ابتدای سال تا کنون در تهران 18 روز پاک، 238 روز سالم، 50 روز ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کرده ایم و خوشبختانه تاکنون هیچ روزی هوا برای همه گروه ها ناسالم نبود این در حالیست که در سال 96، 12 روز پاک، 211 روز سالم، 78 روز ناسالم برای گروه های حساس داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های حساس امسال هوای ناسالم را کمتر تجربه کردند

گروه های حساس امسال هوای ناسالم را کمتر تجربه کردند