مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 18:302019-01-21اقتصادي

انتقاد از کاهش بودجه بنیاد نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران


یک کارشناس اقتصادی با اشاره به کاهش بودجه بنیاد ملی نخبگان در سال 98 گفت: مسئولان می توانند با اصلاح بودجه پیشنهادی مانع خروج احتمالی و انزوای نخبگان در کشور شوند.

- انتقاد از کاهش بودجه بنیاد نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران یک کارشناس اقتصادی با اشاره به کاهش بودجه بنیاد ملی نخبگان در سال 98 گفت: مسئولان می توانند با اصلاح بودجه پیشنهادی مانع خروج احتمالی و انزوای نخبگان در کشور شوند.

عباس علوی راد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به کاهش بودجه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در سال آینده، اظهار کرد: بودجه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در این لایحه نسبت به قانون بودجه سال 97 بیش از 37.

9 درصد کاهش یافته است .

وی با بیان این که بودجه بنیاد ملی نخبگان نیز در لایحه بودجه سال آینده نسبت به قانون بودجه سال 97 بیش از 24.

7 درصد کاهش یافته، افزود: این درحالی است که در روزهای اخیر شاهد افزایش 72 درصدی بودجه پارک های علم و فناوری وزارت علوم هستیم.

این کارشناس اقتصادی در ادامه با اشاره به این که جهت گیری های دولت در زمینه حمایت از نخبگان، پژوهشگران و فعالیت های پژوهشی در لایحه بودجه سال 98 کاملا متناقض است، گفت: با توجه به این که در سال های اخیر کوچ نخبگان، پژوهشگران و فناوران به خارج از کشور نگرانی های زیادی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کاهش بودجه بنیاد نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران

انتقاد از کاهش بودجه بنیاد نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران