مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 18:252019-01-21بين الملل

بی اعتبار شدیم اما پلاسکو دوباره رونق می گیرد


«حاج حمید توسلی» یکی از کسبه بنام پلاسکو و از قدیمی هایی است که مغازه اش در قسمت شمالی پلاسکو بود و هر چند آتش به مغازه اش نرسیده، اما در این دو سال زندگی اش سوخته است.

- حاج حمید توسلی یکی از کسبه بنام پلاسکو و از قدیمی هایی است که مغازه اش در قسمت شمالی پلاسکو بود و هر چند آتش به مغازه اش نرسیده، اما در این دو سال زندگی اش سوخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: دو سال از روزی که آتش به جان پلاسکو افتاد می گذرد؛ دو سالی که دود این آتش هنوز هم دامنگیر جماعتی است که به هزاران نفر می رسند؛ از کسبه و تولیدکنندگان تا فروشندگان و شاگردخیاط ها و خانواده های شان.

برای ما که آتش و فروریختن پلاسکو را از تلویزیون، فیلم ها و کلیپ های منتشرشده در فضای مجازی دیدیم، حادثه پلاسکو در لغت حادثه ملی بود اما به آنهایی که همه زندگی شان در این آتش سوخته، چه چیزی باید گفت؟ اصلا در این دو سال چند نفر از ما به بازماندگان این حادثه ملی و سرنوشت شان فکر کردیم؟ واقعیت این است که آن حجم از همدردی و ناراحتی ها برای ما تمام شده و کم کم فراموشش کرده ایم اما دود این آتش هنوز هم خانه و خانواده و خاندان پلاسکویی ها را درگیر خودش کرده است.

پلاسکویی هایی که حالا به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده اند و همین نکته ای است که خیلی از ما نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتبار شدیم اما پلاسکو دوباره رونق می گیرد

بی اعتبار شدیم اما پلاسکو دوباره رونق می گیرد