مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 18:052019-01-21اقتصادي

افزایش ظرفیت انتقال گاز تا 7 میلیون مترمکعب در روز


با افتتاح خط لوله 20 اینچی انتقال گاز «کهنوج - جیرفت»، ظرفیت انتقال گاز تا 7 میلیون مترمکعب در روز افزایش می یابد و در نتیجه، - معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: با افتتاح خط لوله 20 اینچی انتقال گاز کهنوج - جیرفت ، ظرفیت انتقال گاز تا 7 میلیون مترمکعب در روز افزایش می یابد و در نتیجه، گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی استان کرمان، سرعت بیشتری می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز در جمع خبرنگاران گفت: با حضور اسحاق جهانگیری و جمعی از مسئولان کشوری، خط لوله انتقال گاز کهنوج - جیرفت به همراه سه شهرستان جیرفت، نرماشیر و فهرج و 78 روستا، 2 شهرک صنعتی و یک جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده در جنوب شرق استان کرمان افتتاح و مردم این مناطق از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی افزود: این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با افتتاح پروژه گازرسانی به شهرستان های جیرفت، نرماشیر، فهرج و دو شهرک صنعتی جیرفت و بم، زمینه بهره مندی بیشتر مردم جنوب و شرق استان کرمان از نعمت گاز فراهم شد.

تربتی ادامه داد: ساخت خط لوله 20 اینچی انتقال گاز کهنوج - جیرفت به طول تقریبی 71 کیلومتر از نیروگاه شهر کهنوج نیز آغاز شد و در ادامه از مناطق فاریاب و عنبرآباد عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت انتقال گاز تا 7 میلیون مترمکعب در روز

افزایش ظرفیت انتقال گاز تا 7 میلیون مترمکعب در روز