مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 17:452019-01-21حوادث

دستگیری سارق میلیاردر


فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای منازل در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف 45 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه او خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و شکایت مال باختگان، موضوع این پرونده با حساسیت ویژه ای در دستور کار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه تیمی از کارآگاهان زبده اداره عملیات ویژه و پایگاه شرق پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را به منظور شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ها آغاز کرده و در نهایت موفق شدند با به کارگیری یک سری اقدامات ویژه و تخصصی هویت عامل اصلی ارتکاب سرقت از منازل را به دست آورند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل است، گفت: پس از شناسایی هویت وی، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اقدامات پیچیده علمی، توانستند طی یک عملیات ویژه و غافلگیرانه سارق را در حال سرقت از یک منزل دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: با پی جویی های انتظامی در بازرسی از منزل و مخفیگاه های متهم 135 عدد سکه تمام بهار آزادی، 74 عدد نیم سکه، 195 عدد ربع سکه، 13 هزار و 200 دلار آمریکا، 8500 یورو، 20 تخته فرش دستباف، 3 عدد تابلو فرش و وجوه نقد حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق میلیاردر

دستگیری سارق میلیاردر