مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 16:562019-01-21سياسي

دانشگاه ها به هویت شهر مقدس قم توجه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار با مسئولان دانشگاه صنعتی قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار با رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: هر مجموعه و دستگاهی از جمله دانشگاه ها باید در قم به هویت این شهر توجه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار با مسئولان دانشگاه صنعتی قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، از حضرت معصومه (س) به عنوان مهاجر الی الله نام برد و اظهار کرد: به برکت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)، قم به هویت اصلی خود رسیده است به همین علت هر مجموعه و دستگاهی از جمله دانشگاه باید در قم به این موضوع توجه داشته باشد و بر اساس هویت این شهر کار خود را دنبال کند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه تربیت مهندسان فنی کارآمد نخستین رسالت دانشگاه است، افزود: اگر دانشجویی در قم تحصیل می کند باید متناسب با ویژگی های قم تربیت شود تا در آینده نیز بتواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت ویژه ای کند.

تولیت حرم کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اینکه پرداختن به آرمان ها و توجه به قداست ها نباید به معنای تظاهر باشد، عنوان کرد: مسئولین و اساتید دانشگاه ها باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها به هویت شهر مقدس قم توجه داشته باشند

دانشگاه ها به هویت شهر مقدس قم توجه داشته باشند