مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 16:012019-01-21بين الملل

منبج را به صاحبان اصلی آن بازمی گردانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که بعد از عملیات در منبج و پس گرفتن آن از شبه نظامیان کُرد، - رییس جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه چشم طمعی به هیچ بخش از اراضی سوریه نداریم، گفت که منبج را از کُرد ها پس می گیرند و به صاحبان اصلی اش باز می گردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که بعد از عملیات در منبج و پس گرفتن آن از شبه نظامیان کُرد، این شهر را به صاحبان اصلی اش بازمی گرداند.

اردوغان طی سخنرانی در شورای اقتصادی اتحادیه اتاق های بازرگانی در آنکارا گفت: نبرد (با تروریست ها) کار ساده ای نیست و ما با عزم جدی پیش می رویم.

اگر کوچکترین حمله به کشور ما داشته باشند، بهای بسیاری سنگینی را برای آن خواهند پرداخت .

وی با اشاره به تماس تلفنی دیشب خود با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، توضیح داد: منطقه امنی به عمق 32 کیلومتر (20 مایل) در طول مرزهایمان (با سوریه) تشکیل خواهد شد.

فردا که به روسیه سفر کنم، با رییس جمهور (ولادیمیر) پوتین درباره تحولات شمال سوریه صحبت می کنم .

رییس جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه چشم طمعی به خاک سوریه ندارند، افزود: در حال کار روی (عملیات) منبج هستیم و با نیرو های لازم، پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبج را به صاحبان اصلی آن بازمی گردانیم

منبج را به صاحبان اصلی آن بازمی گردانیم