مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:402019-01-21بين الملل

تعرض بیش از 2000 شهرک نشین صهیونیست به آرامگاه یوسف در شرق نابلس


بیش از 2000 شهرک نشین صهیونیست امروز (دوشنبه) تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس به آرامگاه یوسف در شرق نابلس متعرض شدند.

- بیش از 2000 شهرک نشین صهیونیست امروز (دوشنبه) تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس به آرامگاه یوسف در شرق نابلس متعرض شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو ضمن اشاره به این مطلب، افزود که در پی این اقدام؛ فلسطینیان با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف خودروهای شهرک نشینان یهود را هدف حمله قرار دادند که در پی آن دو تن از نظامیان اسراییلی زخمی و برای مداوا به درمانگاه صهیونیستی منتقل شدند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی فلسطینی و شاهدان عینی تأکید کردند که در پی یورش شهرک نشینان و نظامیان اسراییلی به آرامگاه یوسف درگیری های شدیدی میان آنان و فلسطینیان صورت گرفت که کانون این درگیری ها خیابان الحسبه و خیابان عمان و اطراف قبر یوسف و محله الضاحیه بود.

آرامگاه یوسف در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در منطقه تحت حاکمیت تشکیلات خودگردان فلسطین قرار دارد که به گفته فلسطینیان این آرامگاه از بدو اشغال نابلس در سال 1967 تاکنون همواره کانون درگیری میان صهیونیست ها و فلسطینیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض بیش از 2000 شهرک نشین صهیونیست به آرامگاه یوسف در شرق نابلس

تعرض بیش از 2000 شهرک نشین صهیونیست به آرامگاه یوسف در شرق نابلس