مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:202019-01-21حوادث

تاخیر 7 ساعته در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس


پرواز 7053 هواپیمایی کیش ایر از تهران به مقصد کیش که قرار بود ساعت 12:45 دقیقه انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر 7 ساعته روبرو شد و طبق اعلام شرکت هواپیمایی کیش، - این پرواز ساعت 19:30 انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی پرواز 7053 شرکت هواپیمایی کیش از تهران به مقصد کیش که قرار بود ساعت 12:45 امروز (دوشنبه) انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر در پرواز روبرو شده است.

این در حالیست که در ساعت مذکور مسافران سوار هواپیما می شوند، اما پس از گذشت 30 دقیقه به آنها اعلام می شود که هواپیما با نقص فنی روبرو شده است و باید تخلیه شود.

مسافران پرواز مربوطه در حال حاضر در فرودگاه به سر می برند و به آن ها اعلام شده است که هواپیمایی کیش به منظور انجام این پرواز هواپیمای جایگزینی ندارد و باید نقص فنی آن برطرف شود.

در این راستا لیلی اسدی – مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش - در گفت وگو با ایسنا، در مورد علت تاخیر این پرواز، اظهار کرد: فعالیت مربوط به مسافرگیری این پرواز انجام شد، اما پس از استارت، خلبان متوجه مشکل نقص فنی هواپیما می شود و به همین دلیل مسافرین از هواپیما خارج می شوند.

وی ادامه داد: نقص فنی مسئله بسیار مهمی است چرا که مقوله ایمنی و جان مسافران مطرح است و در عین حال باید تاکید کرد که نمی توان در خصوص برطرف شدن نقص های فنی مدت زمان مشخص و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 7 ساعته در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس

تاخیر 7 ساعته در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس