مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:352019-01-21بين الملل

نشست محکوم به شکست ورشو، فقط فرصتی برای عکس یادگاری گرفتن نتانیاهو است


برگزاری نشست ورشو به دلیل اهداف ابهام آمیز و ابزارهای غیرممکن تحقق آن ها، پیش از برگزاری آن محکوم به شکست می باشد.

- یک روزنامه نگار صهیونیست نوشت: برگزاری نشست ورشو به دلیل اهداف ابهام آمیز و ابزارهای غیرممکن تحقق آن ها، پیش از برگزاری آن محکوم به شکست می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، زوی بارل اظهار کرده است که دعوت مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا برای جانی دوباره بخشیدن به جنبش ضد ایرانی در میان متحدان واشنگتن که با شک و تردید نیز همراه است، پیش از آن که شروع شود محکوم به شکست می باشد.

این روزنامه نگار که با روزنامه صهیونیستی هاآرتص مشارکت می کند در باره نشست 13-14فوریه در ورشو که آمریکا امیدوار است بتواند رهبران بیش از 70 کشور از جمله اتحادیه اروپا، متحدان عرب واشنگتن و همچنین رژیم صهیونیستی را گرد هم بیاورد استدلال کرده است که مشخص نیست این نشست بتواند موفقیت آمیز باشد؛ از آن جا که دولت ترامپ پیش از این از توافق هسته ای خارج شده است، تلاش ها در جهت قانع کردن اتحادیه اروپا برای پیروی کردن از درخواست(آمریکا) با شکست مواجه شده است .

وی همچنین در این باره گفت: معمولا چنین کنفرانسی پیش از اقدامی دیپلماتیک یا نظامی تشکیل می شود، اما این بار با توجه به این مسئله که تهدیدها و اعمال فشار ایران را متقاعد به گشایش دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست محکوم به شکست ورشو، فقط فرصتی برای عکس یادگاری گرفتن نتانیاهو است

نشست محکوم به شکست ورشو، فقط فرصتی برای عکس یادگاری گرفتن نتانیاهو است