مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:262019-01-21فرهنگي

حضور علی پروین در پشت صحنه سریال «شش قهرمان و نصفی»+عکس


علی پروین با حضور در پشت صحنه سریال شش قهرمان و نصفی از روند تولید این سریال دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی پروین یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال ایران با حضور در پشت صحنه مجموعه شش قهرمان و نصفی به عنوان تازه ترین سریال گروه نوجوان سیما فیلم گفت: این مجموعه شعار حمایت از تولید داخل را به عمل تبدیل کرده است.

همزمان با تصویربرداری بخش هایی از مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی پرویز امیری در تهران، علی پروین در محل لوکیشن این سریال در بیمارستان هاجر حضور یافت و از پشت صحنه آن بازدید کرد.

پروین در حاشیه بازدید از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی درباره اهمیت پرداختن به مسئله تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی در سینما و تلویزیون بیان داشت: من عاشق سریال های ایرانی هستم، اما تا الان به یاد ندارم که چنین سریالی با این موضوع ساخته شده باشد.

این فوتبالیست پیشکسوت تصریح کرد: به نظر من ساخت این سریال و مجموعه های مشابه برای نوجوانان یک کار فرهنگی- اجتماعی و به سود جامعه است.

امیدوارم تولید این قبیل سریال های تلویزیونی ادامه دار باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه همه درباره حمایت از کالای ایرانی شعار می دهند، اما عمل نمی شود و از فعالان این حوزه هم حمایتی صورت نمی گیرد، به همین دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور علی پروین در پشت صحنه سریال «شش قهرمان و نصفی»+عکس

حضور علی پروین در پشت صحنه سریال «شش قهرمان و نصفی»+عکس