مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:012019-01-21سياسي

قربانی در تذکر شفاهی: نحوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی فسادزا بوده است


نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص 14 میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی گفت: توزیع این کالاها نشان داد که این نحوه تخصیص فسادزا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: به هیأت رییسه مجلس بر اساس ماده 149 آیین نامه داخلی تذکر می دهم چرا که اگر قرار است طرحی در بازگشت به گذشته بوده و مطرح نشود پیشنهاد می کنم در همان ابتدا از ارائه پیشنهاد از صحبت مخالفان جلوگیری کند.

وی  افزود: متاسفانه امروز در مجلس و بسیاری از فضاهای عمومی از جمله صدا وسیما جوی علیه جامعه پزشکی ایجاد شده که می تواند خسران بسیاری بزرگی برای خدمتگذاران عرصه سلامت ایجاد کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی دانم کمیسیون تلفیق مجلس چه کاره است که برای یک صنف خدوم تعیین تکلیف مالیاتی می کند.

این در حالی است که من صد در صد با پرداخت مالیات در کشور برای همه صنوف از جمله پزشکان موافق هستم اما دریافت مالیات از اقشار و صنوف باید از سوی سازمان امور مالیاتی کشور آن هم بر اساس تعریف یک سیستم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی در تذکر شفاهی: نحوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی فسادزا بوده است

قربانی در تذکر شفاهی: نحوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی فسادزا بوده است