مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:552019-01-21اقتصادي

واردات ملزومات خطوط تولید بدون انتقال ارز تا سقف 300 میلیون دلار مجاز شد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ثبت سفارش واردات مواد اولیه، قطعات و ملزومات ضروری خطوط تولید تا سقف 300 میلیون دلار به صورت بدون انتقال ارز تا پایان سال 1398 مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی با اعلام این خبر گفت: هیات وزیران این تصمیم را به منظور تسهیل فرآیند تولید و به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و استناد اصل 138 قانون اساسی مصوب کرد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به موجب این مصوبه، واردات مواد اولیه، قطعات و ملزومات ضروری خطوط تولید با تایید وزارت صمت و اعلام منشاء ارز به بانک مرکزی تا سقف مشخص شده، جهت ترخیص کالا مجاز است.

مقیمی اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ این مصوبه صاحبان صنایع برای تامین قطعات و مواد اولیه ضروری خود با دغدغه کمتری می توانند اقدام به واردات مواد اولیه کنند .

وی این مصوبه را در راستای کاهش بروکراسی اداری و تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت برشمرد و خاطرنشان کرد: مصوبه هیات دولت برای همه صنعتگران قابل اجرا بوده و واحدهای تولیدی می توانند با تایید وزارت صمت اقدام به واردات مواد مورد نیاز تولید کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ملزومات خطوط تولید بدون انتقال ارز تا سقف 300 میلیون دلار مجاز شد

واردات ملزومات خطوط تولید بدون انتقال ارز تا سقف 300 میلیون دلار مجاز شد