مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:512019-01-21بين الملل

اجلاس داووس 2019 در غیاب رهبران مهم جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل پایگاه مجمع جهانی اقتصاد، اجلاس داووس 2019 از فردا سه شنبه آغاز می شود حدود 3000 شرکت کننده از بخش های تجاری، - در آستانه آغاز اجلاس مجمع جهانی اقتصاد موسوم به داووس 2019 مجددا شرکت کنندگانی از حوزه های تجارت، جامعه مدنی، فرهنگ، هنر و رسانه در کنار مقامات دولتی در تفرجگاه داووس سوییس برای مدت پنج روز برای رسیدگی به فوری ترین چالش های جهانی گرد هم می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل پایگاه مجمع جهانی اقتصاد، اجلاس داووس 2019 از فردا سه شنبه آغاز می شود حدود 3000 شرکت کننده از بخش های تجاری، جامعه مدنی، فرهنگ وهنر، رسانه و بخش دولتی برای مدت 5 روز در شهر داووس سوییس دور هم جمع می شوند.

آن طور که اعلام شده موضوع اجلاس داووس امسال به این شرح است: جهانی سازی 4/0: شکل دهی به یک معماری جهانی در عصر انقلاب صنعتی چهارم .

به طور کلی قرار است در این اجلاس بررسی شود چطور ما جهانی سازی را برای همه موثر سازیم نه تنها عده ای محدود.

این تم کلی به همراه مسائل مرتبط نظیر مقابله با تغییرات آب وهوایی، ترمیم نظام های اقتصادی آسیب دیده و آماده کردن خود برای نسل جدید شغل ها در آینده طی 350 جلسه و نشست در طول این اجلاس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس داووس 2019 در غیاب رهبران مهم جهان

اجلاس داووس 2019 در غیاب رهبران مهم جهان