مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:502019-01-21اقتصادي

هیچ کشتی چینی در آب های ما فعالیت نمی کند


مدیرکل شیلات استان هرمزگان با اشاره به اینکه 26 فروند کشتی در پی تخلفات ایجادشده در برداشت فانوس ماهیان در سال گذشته به دادگاه معرفی شده اند، - بیان کرد: اکنون برخی افراد دیواری کوتاه تر از اداره کل شیلات برای تاخت وتاز پیدا نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن یکتاپور صبح امروز در نشستی خبری با بیان اینکه بنده انسانی آرام و صبور هستم و همواره در مقابل مردم و رسانه ها شفاف هستم، افزود: استان هرمزگان دارای 22 اسکله صیادی است و 20 درصد صیادان کشور در این استان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 276 هزار تن صید بالغ بر 40 درصد صید کشور با چهار هزار و 600 شناور صنعتی و سنتی در استان هرمزگان انجام شد، اظهار کرد: 78 واحد صنعتی فعال در زمینه های عمل آوری، بسته بندی، پودر ماهی و خوراک ماهی با اشتغال سه هزارنفری در استان هرمزگان مستقر هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته 15 هزار تن محصول از سایت پرورش میگو به دست آمد که امسال پیش بینی مان در حدود 23 هزار تن محصول است، خاطرنشان کرد: تاکنون 18 هزار تن صادرات شده که ارزآوری 130 میلیون دلاری به همراه داشته است.

یکتاپور با بیان اینکه میگوهای پرورشی مان به اتحادیه اروپا و کشورهای شرق آسیا صادر می شود، اظهار کرد:در جنوب کشور 180 هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو وجود دارد که باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کشتی چینی در آب های ما فعالیت نمی کند

هیچ کشتی چینی در آب های ما فعالیت نمی کند