مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:412019-01-21سياسي

جوانان به دلیل هزینه های سنگین از ازدواج فرار می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امید محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان، در هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به جمع بندی نظرات و پیشنهادات اعضا در موضوع ازدواج سفید و آسیب های آن پرداخت و گفت: - مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان گفت: بسترسازی فرهنگی، تغییر الگوی ازدواج تجملاتی و تشریفاتی از راهکار های مقابله و کنترل ازدواج سفید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امید محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان، در هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به جمع بندی نظرات و پیشنهادات اعضا در موضوع ازدواج سفید و آسیب های آن پرداخت و گفت: لغتی که می توانیم به جای ازدواج سفید از آن استفاده کنیم هم باشی است، ولی این مفهوم را عوض نمی کند، اما در مطالعات و پژوهش های علمی از لغت هم باشی برای cohabitation استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: در بررسی یک مسئله مهم ترین محور، شناخت خود مسئله است که به نظر می رسد باید بودجه هایی برای تحقیقات علمی و پژوهشی برای شناخت جنبه های مختلف و آسیب های فراوان ازدواج سفید تخصیص داده شود.

محدث با بیان اینکه نمی توانیم وجود این واقعیت را در جامعه انکار کنیم، افزود: اگر به چاره جویی برای این آسیب اجتماعی در جامعه نپردازیم در سال های بعد پدیده هم باشی فراگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان به دلیل هزینه های سنگین از ازدواج فرار می کنند

جوانان به دلیل هزینه های سنگین از ازدواج فرار می کنند