موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:252019-01-21بين الملل

وزیر اطلاعات اسراییل: حمله شب گذشته در سوریه پیام واضحی برای ایران بود


وزیر اطلاعات رژیم صهونیستی در پی حمله هوایی شب گذشته این رژیم به سوریه، با این ادعا که حمله پیامی آشکار به ایران بوده است ، گفت اسراییل به هرگونه تهدیدی علیه خود پاسخ می دهد.

- وزیر اطلاعات رژیم صهونیستی در پی حمله هوایی شب گذشته این رژیم به سوریه، با این ادعا که "حمله پیامی آشکار به ایران بوده است"، گفت اسراییل به هرگونه تهدیدی علیه خود پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اورشلیم پست، یسراییل کاتس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گفت وگویی با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی این رژیم به سوریه، اظهار کرد: این (حمله) پیام واضحی برای ایرانی ها بود.

وی در ادامه با اشاره به این مسئله که سیاست این رژیم تغییر کرده است، افزود: این رویارویی آشکار با ایران است.

هرگاه بخواهیم بر شدت این کار بیافزاییم، این کار را می کنیم.

ادعای تقابل با ایران در سوریه در حالی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مطرح می شود که ایران بارها تاکید کرده که پایگاه یا یگان نظامی در سوریه ندارد و بنابر این اساسا ادعای حمله به اهداف ایرانی در سوریه بی اساس است.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از حمله شب گذشته در توییتی مدعی شد حمله در پاسخ به شلیک موشک ایرانی از داخل اراضی سوریه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات اسراییل: حمله شب گذشته در سوریه پیام واضحی برای ایران بود

وزیر اطلاعات اسراییل: حمله شب گذشته در سوریه پیام واضحی برای ایران بود