مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:202019-01-21پزشكي

انجام عمل جراحی ترمیم شکستگی فک برای اولین بار در سراوان


عمل جراحی نسبتا پیچیده ترمیم شکستگی فک تحتانی با استفاده از تکنیک آندوسکوپیک بر روی یک جوان 24 ساله سراوانی انجام شد و خوشبختانه بیمار روز گذشته با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شد.

- عکس خبر تزیینی است رییس بیمارستان رازی سراوان گفت: عمل جراحی نسبتا پیچیده ترمیم شکستگی فک تحتانی با استفاده از تکنیک آندوسکوپیک بر روی یک جوان 24 ساله سراوانی انجام شد و خوشبختانه بیمار روز گذشته با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد قره بگلو افزود: با افزایش تعداد پزشکان متخصص، افزایش تنوع در رشته های تخصصی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز، فهرست اعمال جراحی که در این بیمارستان قابل انجام است، افزایش یافته است .

وی بیان کرد: علاوه بر انجام عمل جراحی ترمیم شکستگی فک تحتانی، در چند هفته گذشته اولین عمل جراحی تیرویید نیز توسط متخصص گوش و حلق و بینی در بیمارستان رازی سراوان انجام شد .

رییس بیمارستان رازی سراوان خاطرنشان کرد: بیمارانی که نیاز به اعمال جراحی تیمی و یا پیشرفته داشتند، به زاهدان اعزام می شدند ولی با پیشرفت هایی که در زمینه تامین منابع انسانی و منابع فیزیکی در سراوان انجام شده، شاهد کاهش چشمگیر مسافرت های درمانی هموطنان عزیز سراوانی هستیم که این امر منجر به افزایش رضایتمندی این عزیزان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عمل جراحی ترمیم شکستگی فک برای اولین بار در سراوان

انجام عمل جراحی ترمیم شکستگی فک برای اولین بار در سراوان