مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:062019-01-21بين الملل

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله هوایی به سوریه


ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به تجاوز هوایی بامداد امروز به سوریه، مدعی شد که این حمله در واکنش به سومین تلاش ایران برای حمله به جولان اشغالی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اذعان صریح و کم سابقه به تهاجم هوایی علیه اهدافی در سوریه، مدعی شد که این اهداف متعلق به ایران بوده است.

ارتش رژیم اسراییل با صدور بیانیه ای درباره تجاوز بامدادی امروز علیه فرودگاه بین المللی دمشق، با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

به نوشته وبگاه روزنامه جروزالم پست در بیانیه ارتش اسراییل ادعا شده است که موشک ایرانی از منطقه ای شلیک شده که روس ها وعده داده بودند هیچ نیروی تحت حمایت تهران در آن منطقه حضور نخواهد داشت.

رونِن مانلیس سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه با ادعای اینکه این سومین بار طی یک سال اخیر بود که ایران تلاش کرد به اسراییل حمله کند، گفت: ایران در حال سوءاستفاده از سوریه است و سوریه است که بهای سنگینی برای تسهیل اقدامات ایران پرداخت می کند .

مانلیس در تشریح این حمله گفت، جنگنده های اسراییلی از سه محور به اهداف نظامی متعلق به نیروهای تحت حمایت ایران از جمله انبارهای ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله هوایی به سوریه

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله هوایی به سوریه